Kontinental marknad fyllde Stora torget


Jag å Sara har idag gjort en, i stort sett, heldag i solen.
Sittandes ute i trädgården har vi slöat, slappat å pratat. :) Himla kul med sällskap! Hade ju även det igår med, då Emelie kom å gjorde mig sällskap i solen, åt lite mat å såg på film.
I dag blev det sallad från Saluhallen - gud så gott!! Det var hur längesedan som helst! När vi hade knallat ner till stan å köpt vår sallad, passerade vi Stora torget på väg hem. Det var fullt med olika stånd uppställda å alla med olika länders flaggor. Vad är nu detta??
Kom på att jag läst något om att det i tidningen Xtra, att det skulle vara sådant här jippo på torget. De kommer vara där till och med på söndag.
Det här ståndet fick hakan att träffa marken för en stund! Det var det med Storbritanniens flagga på, godis i mängder!





Kanske det blir en påse med lördagsgodis? ;)
Klicka här å läs mer om marknaden.

Nu ska jag ta mig en dusch å gnugga bort dagens lager av solskydd! Känns nästan lite klibbigt...
Bjuder först på lite Jennie-humor... hihihihi

 
     






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0