JAAAA!!!!


Period nr 4 var den bästa i kvällens match! Vi hoppa, skrek, fick rysningar å funderade på om magsår kunde skapas på några ynka minuter...
När straffen skjöts å Guldklimpen Gustavsson rädda, ja då stod håret upp på armarna å det var helt ljuvligt att se!!
När Färjestad tryckte in mål nr 3 å avgjorde matchen, ja då hoppa å skrek vi för allt vi var värda!
Man skulle kunnat tro att vi tog guldet redan då! :)

När vi skulle rör på oss i pausen å även när matchen var slut å vi vill åka hem, hade de stängt in oss som djur i bur!
Det var tur att Sara var på matchen så att vi kunde åka med henne i bilen hem. Hade kanske missat bussen annars å fått gå hem! Inte så skoj! ;)





Nu blir det natti-natti för min del! Santos kommer vid nio i morgon å vi ska leka hela dagen! :) På kvällen blir det hockey hemma hos Emelie, med thai-mat från Rud! Vi ska skrika fram Färjestad till guldet, så att vi på lördag kan sjunga å hylla på torget!! Härligt!

Kommentarer
Postat av: Agnes och Sara

Hej! Vi är studenter på socionomprogrammet i Göteborg och skriver C-uppsats om personliga bloggar. Då du skriver en personlig blogg skulle vi vilja komma i kontakt med dig för att höra om hur du tänker kring ditt bloggande. Vi gör våra intervjuer främst via msn. Om du kan tänka dig att bli en av våra informanter, maila oss så skickar vi ut mer information om vårt projekt. Hälsningar Agnes och Sara

2009-04-08 @ 11:13:36
Postat av: Louise

Haha ;D

Kan säga att jag är rätt så avundsjuk för att du var där (;

Hade varit underbart att få vara där idag, men jag hade nog varit så nervös så jag vet inte vart jag skulle ta vägen. Haha!

2009-04-08 @ 16:32:11
URL: http://ifthesilencetakesme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0