En påskmiddag kräver sin kvast :)


I kväll, snarare om en timme ungefär, ska jag bege mig till föräldrarna för påskmiddag. Jeanette å jag enades om att påskliljor blir bra att ge bort, så här till påsk å allt liksom! ;) Men att bara ge de där ynka liljorna som jag fann i en tragisk liten låda i affären, näe det går bara inte! Nej, det går ju faktiskt inte! (kommer ni ihåg Kinder reklamen... hihihi)
Så jag begav mig ut på en promenad å styrde mot Kalvholmen, utrustad med en sax som hjälpmedel. Det blev kvistar av olika dess slag, allt för att fylla ut å göra lite bättre liksom!
Sen satte jag mig i trädgården å lekte att jag florist för en dag! Ett paket med gula små fjädrar hade jag införskaffat oxå. :)
Så nu har jag snörat ihop en kvast som känns helt ok att ge bort!
Gjorde en liten till mig själv oxå... :) Nu när jag har slängt ut de ledsamma växterna som jag hade ståendes i fönstret, passade den perfekt där bredvid hönan.


      



Ha en riktigt skön påsk!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0