Ellen's Hidden Camera Starbucks Prank


Är man arbetslös å ibland lite lätt uttråkad om dagarna, ja då är det ju himla lätt att fastna i såpaträsket eller varför inte spana på all rolig reklamtv?!
Själv har jag fastnat för Ellen DeGeneres Show, hon har oftast sådana konstiga å galna saker för sig, så jag blir då road å på bättre humör! :)
I dag var det dags för Dolda Kameran på Starbucks. Kommer ihåg när jag såg det första gången, det var Dennis Quaid som gick in till Starbucks å skulle säga å göra allt som Ellen sa till honom att säga å göra genom en öronsnäcka. Utvecklingen har gått framåt å det inslag jag såg idag, innebar att de hade satt dolada kameror runt om inne på Starbucks å det var en anställd, Vivian, som hade öronsnäckan. Så jäkla kul!! :)

Vivian hittar på lite egna grejer å lyssna speciellt i början när hon ska säga att hon sovit dåligt för hennes syster födde barn... hahaha




Dennis Quaid:


Han verkar ta det hela på största allvar. Så jävla bra!

 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0