Tiden rusar förbi!

Jag har precis varit inne på korkortsportalen.se å spanat runt lite. Å varför det? Jo men det är ju dags för mig att förnya mitt körkort!



30 november är det 10 ÅR!!! sedan jag hade min första å enda uppkörning. Det var snöstorm, mörkt å nervöst, men på den tiden fick man ju köra upp i egen bil så det var ju ganska skönt att köra bilen jag hade övningskört med liksom! :)
Hade en jättetrevlig man bredvid mig (tror han hette Kjell Falk) när jag hade uppkörning, hade radion på låg volym så att jag kunde slappna av lite å sen bara körde jag så jävla bra i snöstormen! hahahahaha
Duktig var jag ju i alla fall, eftersom att jag ensam kunde köra hem bilen å plocka upp mamma å syster för att sedan gå ut å äta! :)

Nu är det hur som helst dags att knalla iväg till Vägverket, ta ett kort å betala in de 120:- som förnyelsen kostar. Sedan får jag mig ett nytt å fint körkort! Va trevligt! Mitt gamla är böjt å slitet efter att ha legat på olika ställen under festnätter å kalas! :)








Kommentarer
Postat av: Madde

Shit.. redan tio år sedan alltås.. snacka om att tiden går fort.. är ju snart två år som jag har vart här uppe.. Tack för gratulationen, är riktigt laddad inför festen hihi ska bli så kul!!

2008-09-24 @ 08:21:37
URL: http://maddebjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0