Sensation White 2008

Jeanette nämnde detta party, kan det ha varit i lördags tro? Tyckte det lät kul. I dag såg jag trailern för kalaset på Mtv :

SENSATION WHITE 2008

JA TACK!!! Låt oss festa i Köpenhamn på The Arena Park, 15 november!!

Trailer Sensation Denmark 2008


JAG VILL DIT!!!!
Det får mig att tänka på när jag å Åsa kalasade loss nere i skrovet på en båt i Göteborg. Synd att polisen gjorde razzia å stängde stället...

Ju fler vidoes jag hittar på youtube, desto mer sugen blir jag att bara festa loss!

Anthem Sensation White 2004



Jag avslutar med något som ska spelas med mycket volym å glädje!

Delerium feat Sarah McLachlan - Silence (Tiesto Mix)






HA EN SKÖN TORSDAG!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0