Santos å jag en eftermiddag



I går efter jobbet tog jag bilen å plockade upp Santos. Det fick bli milen på Skutberget i stället för spinning på kvällen. Mina ben blev himla trötta å konstigt vore väl annars, eftersom min stegräknare efter promenaden stannade på 19 310 steg. Gôtt dä! :)

  



Det är inte alltid lätt att vara labrador i liten Toyota... Men det gick till slut! :)

I spåret var det så klart blött som aldrig förr å hunden fick lite spel... Väta å hysteri hör ju liksom ihop när man är hund!
När skylten med 9 kilometer dök upp i spåret, var mina ben stumma å trötta. Tackade gud lite tyst, att det bara var 1 ynka kilometer kvar innan jag skulle få sätta mig ner i bilen! Till och med Santos ben skakade lite när han hoppat in i bilen å satt sig på golvet. Så han körde samma stil som på väg dit! :)

Väl hemma blev det dusch, mat å sedan raklång i soffan.

  



Det dröjde inte länge innan han drog tunga timmerstockar. Så mysigt så! :)
Let's do this again sometime, soon! :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0