Fredagen snart slut!



Aahh, det var så fiiiint på himlen när jag gick hem från danspasset förut. Å så skönt ute!! Gôrgôtt för att vara noggrann faktiskt! :)
Det var så kul på danspasset idag! Som vanligt... :) Sista låten i passet är Tina Turners Proud Mary, början är lugn å man förbereder sig för resten av låten. Men jäklar va trött min kropp var mot slutet!!! Hela arbetsveckan kändes kan jag lova! 
Men som vanligt gick jag därifrån på gott humör å med en ganska behaglig känsla i kroppen! :)


ÅSA! Du missa väl inte att NKOTB kom tillbaka i år!? Reunited på äldre dar liksom!
Pojkarna har växt upp till män å fansen skriker fortfarande som småflickor runt dem! :)
Åsa, det här till dig!



NKOTB - Summertime




Nu ska jag se färdigt på slutklämmen av Doobidoo!
Ha en skön fredagskväll!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack! Det var tider det.... men de är inte uppe i samma standard som förr, inte än i alla fall :O)

Ha en skön helg!

Kram Pecka

2008-09-27 @ 15:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0