Fötterna hatar mig...

Har precis kommit hem, efter en härlig kväll med Jeanette å Emelie. Jag har haft en rolig kväll, men jag har nog gjort mig ovän med mina fötter... De är inte vana att knalla runt i klackar. Att de nu även fick dansa i dessa klackar på Månen, gjorde inte saken bättre!

Bilder från kvällen


Syster å jag


Mörkt dansgolv på Månen...


Kö på Burger King, men ändå inte galet med folk just då!


Dragen å trött syster med chili cheese i handen. :)


Emelie engagerar sig, men Jeanette kan inte bry sig mindre just nu... TAXI HEM, TACK!!!!


Sattygen som tog död på mina stackars fötter...

Nu blir det en dusch å sen massage åt trampdynorna! Dirty Dancing hamnar nog i dvd'n oxå... Får se hur mycket jag hinner se innan ögonen stänger för natten. :)


Kramkram

 
 








Kommentarer
Postat av: Madde

Åh jag vill oxå!!! hatar umeå o vill hem till er!!! Hoppas ni hade kul!! Pratade med nettan o hon verkade haft en kul kväll i alla fall... Puss Puss

2008-09-08 @ 08:13:46
URL: http://maddebjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0