Färg i håret

I går var det dags för lite färg i håret. Täcka över utväxten åsså några slingor på det! Kommer inte ihåg när jag hade slingor senast...

 
Olika ljus, olika färger! Men det är i stort sett svart med choklad-slingor ;)

Fick även med mig detta från Aqua


Wella Professionals pro straight digital ion  649:-


L'ANZA Healing Strength Neem Plant SILK SERUM  229:-

   
L'ANZA Hair Repair; Protein Plus Shampoo, Leave-In Protector, Reconstructor
Erbjudande för alla tre: 199:-

Gick ifrån frisören med fixat hår å en betydligt lättare plånbok. Men lugn mamma! Det var inräknat i budgeten, så det var ok! :)



 

Ha dä!  








Kommentarer
Postat av: Madde

Vad kul o fixa håret!! Nu kommer du vara extra snygg om två veckor!! Puss

2008-09-24 @ 08:20:38
URL: http://maddebjork.blogg.se/
Postat av: Pecka

Hej!

Jag kommer alltid vara ett halvår äldre än du, jag har redan förnyat mitt körkort, så känn dig ung!

Må så gott!!

Kramar Pecka!

2008-09-24 @ 22:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0