Dessa förseningar...

Det var meningen att mamma å mormor skulle landa på Arlanda vid 21-tiden ikväll. Deras vecka till Azorerna var över å det är dags att återvända till vardagen.
Men inget blir ju någonsin som man tänkt sig!
Har precis fått höra att deras plan kommer att lyfta kl 20.10 lokal tid, vilket betyder kl 22.10 här i Sverige. Det blir kul för pappa å Jeanette, att åka mitt i natten för hämta upp dem på Arlanda, när de landar vi 4-tiden imorgon bitti. :)

Påminner mig lite om när pappa å jag åkte till Arlanda för att hämta mamma å mormor, som varit i Frankrike med moster. När jag svängt av vid en skylt som det stod Arlanda 27 km på, så ringer mamma å säger att de nu ska gå på planet nere i Frankrike!!! Vet ni vad det finns att göra på Arlanda på kvällen/natten??? Ingenting!
Jag å pappa fick helt enkelt roa oss med att sitta vid det enda öppna lilla cafét vid ankomstgaten, å titta på de konstiga filurer som passera på flygplatsen. Kan ju lova att vi var lagomt trötta när vi skulle köra hem sedan. Skratta typ åt allt å inget... :) Kommer ihåg att det kom en älg lunkandes över vägen när det var min tur att köra i dimman/diset. Ur vägen! Här kommer vi!




Trevlig resa å Välkomna hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0