Dags för fest!



Nu kommer han till Månen igen - Dj Tim Henri! Så det är bara att boka in party 11/10 å 8/11!
Såg att det redan är inplanerat fest då i oktober, det är ju då Madde har fest i nya hemmet! :) Va roligt det ska bli!!!

I dag har jag varit iväg till BM's å fått mig lite massage. Det blev en hårdhänt omgång idag! Min massör sa att det är som ett ordentligt träningspass för henne när hon tar sig an min rygg. Hmmm... Ja ja, det gör gott i alla fall. För det känns som om axlarna lämnar öronen å att ryggen blir mer rak, när jag lämnar stället. Så jag uppskattar att hon lägger ner hela sin själ i knådandet av min rygg. Tack Anna! :)

I dag har varit en dag i trötthetens tecken. Så när jag somnade i soffan å inte vaknade när alarmet gick av, ja då blir jag inte förvånad! Somnade väl vid halv sex där någongång å slog upp ögonen igen å insåg att klockan-skrället redan var 20.34... Håller tummarna hårt för att jag ska somna sen oxå, när jag går å lägger mig i sängen! Om inte annat får jag väl lägga mig å läsa mig till sömns. Boken som gäller just nu är:



Handlar om en pappa som är på sin egen dotter å mamman väljer att se åt ett annat håll å vägrar tro på vad dottern berättar om pappa... Fy fasen va hemskt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0