Babylon A.D



Har precis kommit hem från bion. Har sett på Vin Diesel med min syster. Vi var 8 stycken i salongen... märktes att det var sista föreställningen för filmen!
Ganska knepig film, men ändå en bra bio-film. Jag gillar oftast de lite knepiga å konstiga filmerna. Men vet inte om jag gillat den lika om jag sett den på dvd hemma! Men ni som inte sett den kan ju göra ett försök å se vad ni tycker. :)

Nu ska jag borsta mina tänder å bädda ner mig i sängen. Klockan väcker mig 5.10 i morgon, bara 5 timmar å 30 minuter kvar tills dess... Så himla skönt att det är fredag imorgon! Helgen är det jag jobbar för på måndagmorgon! ;)


Natti Natti!



The Man!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0