DML


Jag har hakat på kampanjen att göra DML till kändis å fixa mera fans! Kusin Lisa pushar för honom på sin blogg, så det är klart jag hjälper till på de sätt jag kan! :)


Viktiga tips från mannen själv: New Year tip from DML! (important tip!)

Han delar inte bara med sig av sin tjej-fångar-expertis, han sjunger även ihop med sin gitarr:  DML When you say nothing at all

Avslutar med att visa hur ödmjuk å jordnära pojken faktiskt är i verkliga livet... : DML berättar hur det ligger till


videoklipp.se kan man söka på DML å få fler klipp.
Det var meningen att klippen skulle dyka upp på bloggen direkt, men det ville sig inte riktigt. Därav de trevliga länkarna! :)



Nu ska jag borsta mina tänder å snart gå å lägga mig faktiskt. Klockan kryper mot åtta, lite tidigt kanske. Men jag är väldigt trött å börjar jobba kl 6 i morgon. Det får bli en tidig kväll med lite läsning i boken å sen bara falla in i skön dvala! :)



 
 

FULL FART MOT HELGEN!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0