Underbara överraskningar!


Måndag igen! Behöver inte säga mer... Det sög hårt i morse att gå upp kl 4. Längta tillbaka till sängen innan jag ens hunnit upp ur den! Inte bra!
Men upp tog jag mig - vet inte hur det gick till! Arbetsdagen passerade å nu på kvällen har jag varit på spinning tillsammans med Emelie. Känner att träning på måndagskvällen är mer en grej för att komma hemifrån å röra på sig. För jag är ganska trött i kroppen faktiskt! Men kul är det ändå! :)

När jag kom hem från träningen möttes jag av en överraskning utanför min dörr! Jag älskar överraskningar!! :)


En fruktkorg med ananas, bananer, mango, honungsmelon, vindruvor, kiwi, passionsfrukter å lime.
Det var gulliga Daniella som ville säga grattis å jag var inte hemma... :(
Fick ringa å tacka henne. Det var jättekul å få!
Det fanns ju så klart ett kort med i korgen.


Kramar till dig från Alvin, Sigge, Daniella och Alex

Tack så mycket! :)

Jag ska nu ta mig en fruktstund å se på Two and a half men - få håret att torka lite innan jag kryper ner i härliga sängen!



MUMS!!

Kommentarer
Postat av: emelie

åå va kul med överraskningar!

Passade ju extra bra efter ett hårt spinningpass.

*kram

2008-10-27 @ 22:36:07
URL: http://emelieahgren.blogg.se/
Postat av: Madde

Grattis på födelsedagen i efterskott!! Hoppas allt är bra...

PussPuss

2008-10-28 @ 17:39:04
URL: http://maddebjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0