There's a rock



Brolle Jr feat Frida Snell - There's A Rock


Kullersten, grus eller den minsta flis - ta mig tusan om det ska stoppa mig!!
Ööhh... typ NEJ!
Det är bara framåt som gäller! Frågan är bara vad som komma skall...

Här närmast är det ett distanspass på spinningen som gäller. Imorgon mellan kl 14 å 16 sitter jag å trampar mina ben till gele å gummi. Ska bli så skoj!
I våras hade de ju tävling mellan de som var med på terminens distanspass å då vann jag ju första priset! :) Lockelse å motivering! hihihihi
Den här terminens grande finale blir duopasset med både Britta å Anna som ledare, lördag 27/12. Hoppas julmaten inte kommer i vägen...




 
 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0