Snö snart?


I dag har varit en ruggig dag ute, tycker jag. Gråkallt å blåsigt! Det gav lite av känslan att snö ligger i luften...
En skön tanke:
Jag vaknar upp på söndag å möts av solsken när jag drar bort gardinerna. Under natten har det snöat å ett vitt landskap breder ut sig utanför fönstret! Det är 7 minusgrader å vindstilla! Grattis till mig! :)

Nog om drömmar!!
Liten bit av verklighet: I morgon är det fredag å det innebär sista arbetsdagen för denna vecka å en ledig helg närmar sig!! Tjoho!! :)

Nu under kvällen har jag å Jeanette bestämt att jag ska följa med till Säffle på lördag! :) Det vankas spårning å apportering med Santos. Ska bli kul å få följa med! Smörgås å dricka packas i väskan. Oömma kläder med värme ska med å självklart ett gott humör!   



Nä men nu ska väl jag ta å förbered kroppen för läggdags å sen sömn. Måste ta hand om min vänstra stortå oxå... Något har hänt! Kan knappt röra å böja den upp å ner liksom...   
Lite smörj å massage får det bli. Kanske ett drag med linnementet oxå!



 

 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0