Michael Jackson

Säga vad man vill om Herr Jackson, men himmel va många bra låtar han har gett världen!! Som gammalt fan har man ju många texter sittandes i ryggraden. De bara bubblar fram när jag lyssnar på låtarna här hemma. :)
En som spelas extra mycket just nu i både mp3 å på datorn, är The Way You Make Me Feel. Anledning: Elin har med den i nedvarvningen på sina pass; Aerobics 1 å Dansaerobics. Så jäkla skönt gung!!!

I går körde Emelie å jag en helkväll på Syrefabriken. Vi började med Dansaerobics kl 18 å fortsatte sen på Danspasset kl 19.30. Sååå kul!! Så ska våra onsdagskvällar spenderas resten av terminen! :)

På lördag är det party på Råtorp som gäller!! Det vankas inflyttningsfest å party hos Madde å kvällen kommer avslutas på Månen hos Dj Tim Henri!! Ja men hallå va kul vi ska ha!! :)


Dj Tim Henri på Månen 080511


Nä nu är det dags för mig att bädda ner mig å sova. Läsa lite först! Ska börja med fortsättningen på Don't Tell Mummy: When Daddy Comes Home. Lika munter den, antar jag...

             
Toni Maguire; Don't Tell Mummy, When Daddy Comes Home

Jämförelsevis har jag haft ett underbart enkelt å smidigt liv! Kan vara bra att läsa å få lite perspektiv ibland. Det är dock inte många av mina fakta-pockets som är solskenhistorier... Till det har man bland andra Marian Keyes å Denise Rudberg! :)



Avslutar med en favoritlåt, som oxå råkar vara med i Danspasset denna termin! :)

 
Solomon Burke - Cry to me




 
 





P.S
Bara ett arbetspass ifrån helgen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0