Intervju avklarad

Ja i dag var jag på arbetsintervju för tjänsten Samordnare/Sekreterar på Pekås huvudkontor här i Karlstad.
Nervöst...
Men det var ändå kul att komma iväg. Eftersom det har stått ganska stilla i sökandet på arbete så kändes det här som en knuff i rätt riktning. Det är ju så sällan man ens blir kallad på intervju liksom!
Tony Olsson, som jag pratade med, var väldigt rakt på sak, men ändå väldigt trevlig att prata med. Det var ganska avslappnat, så nervositeten la sig ganska fort när jag väl kom in på rummet. Dagens intervjuer hade dragit ut på tiden så jag som hade tid kl 15.40 fick inte komma in förrän typ fem över fyra.
Men jag hade ju inget planerat efteråt, så det gjorde ingenting. :)

Nu på kvällen har det varit danspass på schemat! Så himla kul å sprätta loss så där mitt i veckan!


Madonna - Vogue

Ladies with an attitude
Fella's that were in the mood
Don't just stand there, let's get to it
Strike a pose, there's nothing to it

Vogue, vogue, vogue, vogue

Oooh, you've got to
Let your body move to the music
Oooh, you've got to just
Let your body go with the flow
Oooh, you've got to just,
Vogue !




Ha dä gôtt!! :)




Kommentarer
Postat av: Madde

Åh vad spännande.. När får du veta om du får jobbet?? Tänkta bara säga att de e helt ok om Emelie vill följa med på lördag, alltså den 11e...

Längtar så!!

Hoppas allt är bra med dig!! Kram Kram

2008-10-02 @ 09:02:10
URL: http://maddebjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0