Frukt-kalas!


Nu är ännu en rolig onsdagskväll på väg att ta slut. Har skuttat omkring på Syrefabriken tillsammans med Emelie, mamma å moster! Jag å Emelie körde dansaerobics först å sen kom de andra två å gjorde sällskap på danspasset! :) Det är så sjukt kul!!! Har utsett onsdagen till Roligaste Dagen (i arbetsveckan då så klart, helgen är fortfarande nr 1!).

Nu när jag är ren å go igen, ska jag se på ett nytt avsnitt av Grey's Anatomy. Jag har gått lös på ananasen som fanns i fruktkorgen som jag fick i måndags. Den är jättegod! Här även plockat fram kiwi, passionsfrukt å persimon. Ska bli gôtta!!


Bara två arbetspass till sen är det HELGEN!!

Ha dä gôtt!!


 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0