Åsså blev det kvällen...


Ja då var dagen över å det är ett år kvar till nästa jag-dag! Men det går ju så fort, så det är väl snart dags igen! :)
Fick mig hela serien av Ebba och Didrik av Jeanette! Hur visst du att jag önska mig den?? hahahahaha
Fick även presentkort hos BM's, så kanske dvd'n var ett skämt från Santos... ;)
Lite pengar låg i kuvert å även hemma-gjorda presentkort för Sex & the City filmen å en ny DVD-spelar. Jag har även fått mig ett sådant där ljus med decembers dagar på, man bränner det ett datum i taget liksom. Finner inget ord för det just nu, men jag utgår från att det kan förstås i alla fall! :)
Jag kan även sitta med mitt nya spel i händerna när jag har tråkigt eller så. Det är som typ ett Gameboy i formatet, fast med bara Sudoku!! Gôtt!! :)
Den obligatoriska blomkvasten finns här den med å även en kruk-blomma!
Tack så mycket för presenterna!   




Någon som blev förvirrad eller kanske till och med för tidig till något idag? Nu när klockan dragits tillbaka en timme, menar jag. :)
Jag glömde helt bort det, men förutom armbandsklockan (som jag inte använder nu för tiden) så har jag bara smarta grejer som fixar omställningen själv, så det var ingen fara på taket! :)


Nu snart är det väl dags för mig att avsluta dagen. Alarmet väcker mig 04:00 i morgon! Dags för ännu en ny arbetsvecka!
Hoppas söndagen varit bra som min varit å att måndagen blir en bra start på veckan!


 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0