En timmes härligt skratt


Kanal 5's underbara serie Färjan - det blir bara bättre å bättre helt enkelt!
I kväll var det dags för ett brudpar att ta med sina vänner på Cinderella direkt efter cermonin. De hade bokat sig en svit å började sin resa med att skåla lite bubbel. Å jag vet inte vad som kan förhöja smaken av bubblet i glaset som mest - bananen de tryckte i sig under tiden eller den härliga baksnusen som stack fram vid varje härliga leende...
Det går ju inte annat än att skratta så tårarna rinner!
hahahaha!  hahahaha!


Måndagskvällar är en bra tv-kväll helt enkelt! :)

Nu är det dags för sängen. I morgon blir en dag hemma igen.
Hur vet man om man har magsjukan eller om magen helt enkelt bara krånglar??
Eftersom jag jobbar med mat som andra ska äta känns det ju inte rätt att gå till jobbet för tidigt, då man ska vara hemma 2-3 dagar eller så vid magsjuka. Men mår man inte dåligt å så då?
Nåja, jag tar en dag till hemma för att vara på den säkra sidan! Har spenderat denna dag med att titta på tv å mina fyra väggar... Helt otroligt tråkigt! I morgon får jag åtminstone ta mig en promenad å byta lite luft i lungorna! Kanske gå till tågstationen å hämta ut min biljett! :)

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0