Testar mig fram bland tekniken...


Jag är nu en återkommande besökare på designadinblogg.se, där tips å hjälp finns för diverse åtgärder på bloggen.
Som synes, finns nu en liten iPod här till höger i fall att musikbegäret tar över när ni befinner er här hos mig! :) Musik är ju bland det bästa som finns liksom, så det är himla trevligt att ha det nära till hands!
Jag har även ramat in mina foton å ska nu testa att lägga in youtube-video i mindre format. Borde inte vara allt för svårt tycker jag! ;)
Here goes!

......

Vi kör med några goa danser från senaste omgången av So You Think You Can Dance.
Mamma! Den till höger kan du ju ha som inspiration till danspassets egna Bollywood ikväll! :)

  
Katee & Twitch - Contemporary               Katee and Joshua - Bollywood

Va tycks? Lyckades ju krympa dem i alla fall! ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0