Santos å PlayStation


I dag har jag sällskapat med vovven hela dagen! :)
Hämtade upp honom strax innan tio å tog en långpromenad på en gång. Nästan 2,5 timme senare var vi hemma hos mig, blöta som två dränkta katter... ;)
Hade på mig stegräknaren å lyckades samla ihop 17 350 härliga steg på den promenaden! Gött dä!! :)
Det var helt ljuvligt att komma hem å få ta en varmt dusch! Efter det var det som om någon klubbat ner mig - helt färdig! Vi somna i soffan båda två, men jag vaknade till av att herrn nere vid mina fötter drog tunga timmerstockar! Himmel va han snarkar!!

Jeanette kom hit förut å det blev lite mer spelande på PlayStation. LegoStarWarsII - hahaha...
Jennie! Jag tror du skulle skratta en hel del om du såg det. Tänk dig StarWars figurerna i Legoformat, springa omkring å utföra olika uppdrag å vara lite smålustiga... hihihihi


Nu blir det snart sängen. Det är inte många timmar kvar tills det är dags att gå upp igen... Fy fan va tråkigt!!! ge mig i alla fall sovmorgon till kl 6 eller så!!!
 
 


Ha en fortsatt trevlig söndagskväll, ni lyckliga som kan stanna upp ett tag till!








Kommentarer
Postat av: Jennie

He he.. LegoStarwars har jag spelat med Lindas lilla Jacob : ))) Kul!!

2008-11-17 @ 11:45:14
Postat av: KelocC

Nice blogg :)

2008-11-17 @ 11:48:13
URL: http://kelocc.blogg.se/
Postat av: Madde

Ja tänk vad fort tiden går... är ganska stolt över mig själv oxå faktiskt!!! =) nu längtar jag bara hem o få umgås me er godingar!! Är ont om dem här uppe... Puss Puss

2008-11-17 @ 22:43:39
URL: http://maddebjork.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack så mycke ;D massa tack ;D

allt bra då? :)

2008-11-17 @ 23:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0