Solsken, frisk luft å sköna promenader


Helgen lider mot sitt slut å jag längtar faktiskt efter att gå å lägga mig å sova! Är hur trött som helst just nu! Det blev mycket frisk luft på dagens promenad...
När jag vaknar på en ledig dag å möts av solsken å friskt väder - ja då är det svårt att stanna inne! Ut i solen å andas!!
Så det gjorde jag både igår morse å i morse. Så jäkla skönt!

Lite bilder:


  
PRÅMKANALEN



Mamma säger att de körde bil här igenom förr...
Vänligen håll alla armar å ben inne i fordonet!!



 
LAMBERGSTJÄRNET



Så här mysigt var det på bron över Klarälven vid Borgmästarholmen i morse! :)


 
Klarälven i all sin prakt med morgonens glans! :)



Inte bara jag som njöt av solen. Änderna såg ut att ha det bra gôtt di mä! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0