När snön kommer :)


I går på förmiddagen fick jag syn på detta utanför mitt fönster


Så fort några få snöflingor faller å lägger sig på backen, ja då är det standard att pulka å bob åks här utanför!
Ivern river i deras kropp!! hihihi :)

Efter den långa promenaden med Jeanette å Santos i lördags så var mina ben ganska trötta i går, så därför fick det bli en kortare promenix i solen. Det var hur som helst riktigt skönt å välgörande. Frisk luft å solsken gör under för humöret! :)

 

Knarrar gôtt under sulorna! ;)


I dag har det snöat i stort sett hela dagen. Mysigt!
Gråkallt å blåsigt har det varit oxå! Mindre kul!!
Direkt efter jobbet knallade jag iväg till Vägverket å tog kort. Det är ju dags att förnya körkortet! På söndag har jag haft körkort i 10 år!!!
Kan berätta att det var ett väldigt snöoväder 30 november 1998! ;) Kändes bra när uppkörningen var avklarad å jag fick beskedet att jag klarat mig galant! Sweet!! :)

I dag slutade jag kvart i tre å det började redan då bli allt mörkare ute - det blev aldrig riktigt ljust ute idag! Så när jag gick hem var det liksom skymning redan!!

 
Så här såg det ut när jag kom hem till mig efter jobbet. Var är solsken å glitter i snön?!?


Nu blir det mys i soffan, antagligen inte så länge eftersom jag varit vaken sedan 4 i morse å redan är trött i ögonen... Men jag ska i alla fall se på Färjan! :)






I can see you...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0