LEGO StarWarsII


Vi startade kvällen med lite tacos å spanade en stund på Madagaskar, som gick på kanal5. När vi smaskat färdigt på våra skal fyllda med diverse innehåll, så vill Santos göra sällskap i soffan å va go. Visst. Välkommen upp å gör sällskap! Hos mig är det helt ok att han kommer upp i soffan, när vi inte sitter å äter.
Men här kommer det klassiska - en rak vänster-tass i ansiktet som ska typ klappa å leka. Skönt då att där finns både klor å sträva trampdynor... De gör inte gott för ansiktet!
Så ikväll har Santos lämnat ett märke i mitt ansikte - Tack för den!


Men fan va fint det blev!! ;) Kan hända att det inte ser mycket ut, men det kändes å gör fortfarande.
Hoppas det lägger sig under natten...

Efter mat å dramatik var det dags att dra igång huvudnumret av kvällen - LEGO StarWarsII
När Jeanette sa vad hon hade med sig för spel var jag minst sagt tveksam.
Till att börja med - Lego liksom... När var det aktuellt hos mig senast??
Å det här med StarWars! Jag har ju inte ens sett en enda film, då det inte intresserar mig.
Men självklart satt vi här som två fån med tungan rätt i mun å skrek åt gubbarna å förbannade både fiende å vänner! Man blir ju som i hypnos å inser inte att man fastnat i spelet innan det är för sent! I morgon kväll blir det nog fortsättning på spelet... :)



Nu har klockan redan passerat midnatt, men det får nog bli ett eller två avsnitt av Vänner innan jag somnar å avslutar lördagen, tror jag nog! :)


 
 
Tjillevippen!






Kommentarer
Postat av: Madde

Ni är väl för roliga ni... men gud vad roligt de hade vart o va me!!!

2008-11-17 @ 22:42:48
URL: http://maddebjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0