Köttfärssoppa åsså PSII


Klockan är 01:33 piip!
Jeanette å Santos har precis åkt hem till sig, antagligen för att vila ögon å huvud! ;)
Vår kväll här hemma hos mig började med att Jeanette knallade in i lilla köket å fixa mat till oss. Jag såg bland annat potatis, morot, timjan å köttfärs... Vad skulle detta bli??
Det blev soppa!
Soppa är inte min grej riktigt, men den här vad så himla god! Några klickar med creme fraiche i soppan å vitlöksbröd till det! Mumma!! :)
Bra jobbat lillasyster! :)
Till maten såg vi på Make it happen, ännu en dansfilm med en kämpande ungdom som så gärna vill gå på dansskola.

Helt ok, om man tar den för vad den är - lite småtöntig å förutsägbar! Jag å Jeanette berättade filmen för varandra redan i början å visst var det så det blev! :)


Sen var det dags för LegoStarWars!
Så jädra snygga!! Hahahahaha :)

Blev någon timme vi satt denna gång med, kändes i ögonen kan jag lova! Även koncentrationen fick sig en törn å fnittret tog över. Det är då man får inse läget, att det är dags att avsluta å gå å lägga sig! Så det är det jag ska göra nu å det ska bli såååå skönt att lägga huvudet på kudden å dra täcket upp till näsan. Å sen bara slappna av å säga: aaahh! :)


Tidigare i kväll var det några som sköt fyrverkerier å dem kunde vi se från mitt fönster! Till å med Santos stod med framtassarna på en pall å spanade ut. Rolig som han är! ;)
Jag älskar fyrverkerier!! Det är ju så himla mysigt, fint å häftigt!



Jag längtar till nyår nu!!




Borsta tänderna å hopp i sängen! Skönt!   





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0