Höjden av lathet!?


Jag köpte mig en ny sådan där hållare till toarullen på IKEA. Tog ner den gamla som satt uppe med två skruv i väggen å skulle se vart jag ville ha den nya, i höjd å så liksom. Pappa skulle komma hit under helgen å borra nya hål åt mig.
Får bort den gamla hållaren å ser att de MÅLAT RUNT den!!! Det vill säga att det är en helt annan färg bakom vilket syns när jag testar med den nya hållaren!! MEN HALLÅ!!!! Hur jobbigt är det att skuva bort två skruv, måla å sedan snurra dit dem igen??!!
Det är sådana här saker som får mig att undra hur folk tänker! Å hur lat man egentligen kan bli...
Själv har jag fått lära mig hemifrån att göra saker å ting ordentligt från början, för att slippa göra om dem senare! Bra filosofi det där! :)

I kväll var det insatt ett pass dansaerobics på Syrefabriken, men när jag gick in på hemsidan förut hade de ändrat till Step1.... Inte av intresse idag! Så jag avboka min plats å har nu laddat med partymusik som ska få spelas på liiiite högre volym medans jag småstädar här i hemmet! Just nu är det Dj Aligator - Stomp (Club mix)! Helt undert ljuvligt!!!
 

 

DJ Aligator-Stomp






 
 
PARTY HARD!!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0