Första advent å 10 år!


Jaha, då är vi inte många hopp å skutt från juletider då!
Första advent är så gott som över å med tanke på hur snabbt veckorna har passerat på senare tid så är det ju faktiskt julafton snart!
Hur långt innan julafton behöver tomten ha önskelistan egentligen??

30 november för 10 år sedan var en måndag med snöoväder!
Det var då jag hade min uppkörning å med tanke på väder å att eftermiddagen är mörk så här års, så var jag härligt nöjd med att det enda herrn i passagerarsätet hade att kommentera var att jag satte på helljusen lite senare än man ska efter möte med annan bil... Klapp på axeln å grattis till körkortet då! :)
I måndags var jag å tog kort för att förnya körkortet å i går fick jag hämta ut det på posten. Ja, vad ska man säga? Någon som är nöjd med sitt kort på körkortet eller i passet?? Inte jag! Men med tanke på hur sällan jag tittar på det, så är det ok! ;)


För att bidra med julkänsla å mysig stämning avslutar jag med julmusik!



Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You



Bon Jovi - I Wish Everyday Could Be Like Christmas




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0