Familjen Kändis i media igen!


Ja då var det dags att visa upp sig i media igen! Jag å mamma finns med på ett uppslag i NWT's helgbilaga - vi å de goda smörgåstårtor vi står å gör på vardagarna! :)
Artikeln i sin helhet finner ni här.

Här står vi på rad - Berit, Anna, Lillis å jag!
Märk väl, chefen Kenny Thor som står utanför dörren med händerna i kors. Inga kommentarer på det...

Mamma å Anna gör sin del för att fixa i ordning den klassiska smörgåstårtan gjord för 10 personer. ;)

Smörgåstårta från start till slut.
Det är min vana hand som klär tårtan med skinka! Så jävla fint det blir vettu! ;)

Det går åt väldigt mycket av alla ingredienser under en arbetsdag. Å det finns beskrivningar för alla färdiga produkter. I fall att vi skulle få hjärnsläpp å glömma bort hur man gör... Den tårtan som syns mest på bilden till höger är hjärtformad å görs endast under en viss period. Gissa vilken!?

En smörgåstårta leveransklar!


Så ser alltså en dag ut på jobbet för min del nu för tiden!
Ett jobb som inte kräver underställ å vita mössan är dock mer än välkommet! Jag menar, det är ju verkligen rättan tid att söka med lyckta efter ett bra jobb! Hmmm...
Det här är ju bra pengar in å sysselsättning om dagarna, så det duger fint tills annat arbete blir aktuellt! Just nu har jag ju dock bara anställning tills 19 december, får se hur det blir efter det. Har i alla fall tagit beslutet att vara ledig i mellandagarna i år! Det ska bli helt ljuvligt!!! Mindre med pengar i januaris lönekuvert men det är det fan värt!!



 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0