Danspass å thai-mat


Ja då var det underbara helgen igen! :)
Har varit å skakat rumpan på danspasset å det var hur kul som helst. Nästa vecka skulle tydligen alla fyra ledarna vara i Stockholm på utbildning så en ledare från Dansstudion skulle komma å ha ett funk-pass. Ska bli skoj å testa det! :)

Just nu sitter jag å hämtar andan. Har duschat å gjort mig i ordning men måste bara få ner pulsen lite till innan Emelie kommer å hämtar mig. Hon kommer i och för sig om tio minuter, så det får bli en snabbare återhämtning helt enkelt. ;)
I kväll ska vi åka till Portchena Thai på Rud å köpa med oss lite mat. Sedan brummar vi iväg hem till Emelie å ser på Postkodsmiljonären å Idol. För min del blir det premiär av Idol för denna säsong. Men jag brukar se ett eller två avsnitt per omgång så det är väl dags nu då!
Premiär är det oxå för mig att se Emelies "nya" hem. Ska bli skoj skoj!! :)

Ha en underbar fredag alla där ute!!

Tjillevippen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0