Bond, James Bond!


Ja, då har det hänt!
Jag har sett min första hela Bond-film! Det var på tiden! ;)



Det var jag, moster Carina å kusinerna Anton å Victor som trängde ner oss på de få platser som fanns kvar i salongen. Syster å hennes sambo hade varit duktiga å bestämt sig för bio redan dagen innan å fick därför platser på raden högst upp... Ja ja, det gick bra på rad 3 oxå!
Jag kan inte påstå att jag är en Bond-freak nu. Det var för mycket av det häftiga helt enkelt... Men en sak är säker! Daniel Craig är en jäkel på att pluta med munnen! Typ hela tiden oxå! hahaha
Han fick mig att tänka på krabban Sebastian i Lilla Sjöjungfrun, när han ska lära Ariel fladdra med ögonfransarna å pluta med munnen! Kanske därifrån Daniel har lärt sig tekniken...

 



Tack för en trevlig kväll hemifrån!
Carina - jag har köpt biljetten nu! Kl 9:39 20/12 rullar jag in på Centralen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0