Arena Bar å Tables


I går var det dags för en utekväll med jobbet!
Jag å några till tog oss en liten drink på Arena Bar innan det var dags att möta upp de andra vid Tables. Efter en titt i drinklistan bestämde jag mig för en Fuzzy Navel - gott gott gott!! :)


Fuzzy Navel
1 part peach schnapps
1 part orange juice
1 part lemonade
Mix equal parts of each ingredient in a highball glass, top with ice, and serve.

Bäst vi satt där vid vårt fönsterbord å larvade oss, vinkade till folk fom passerade å gjorde lite grimaser, kom det en kille som faktiskt stannade upp, log sitt bredaste smile å vinkade tillbaka. Nä men! Den där killen känner vi ju igen!! Det är ju Markoolio! Han var på väg till Månen, där han är med i Julgalan.
Han var till och med sötare i verkligheten! ;)


Halv sju var det dags att knalla över till Tables. Trerätters väntar!
Några bilder från kvällen:

 
 


Fick mig en Rosa Panter efter maten. Marie har ju pratat så himla mycket om den å visst var den god! :) Men det räcker med en eller två under en kväll...
Kladdkakan med hallon var väldigt god! Mmmm!! :)

Efter att mat å dryck var över, var det dags för nästa ställe - Röda Rummet på Pitcher's. Det blev lite mer att dricka åsså dans till gamla godingar, som spelades av en av de tråkigaste dj's jag sett! Gör det ont att le eller se lite engagerad ut??? Ibland är inte rätt man på rätt plats! Ungefär samma som en av servitriserna på Tables...


 



Nä, nu är det dags för mig att gå ner i tvättstugan. Första omgången är färdig att hängas upp på tork åsså i med nästa omgång! I dag blir en pysseldag hemma - det är regn, grått å kallt ute!! Ge mig frisk luft, solsken å vitt på backen!!
I dag ska stjärnan upp i fönstret! Det ska bli så mysigt så! :)

Å i kväll blir det glögg, pepparkakor å LegoStarWars med Jeanette å Santos! Det har blivit lite av en helgrutin med syster å PlayStation! Skoj! :)
Nästa fredag är det dags att plocka upp en annan ny rutin - fredagskvällen med Emelie! Vad blir det för mat då kompis?? Dags att börja fundera på det...



Ha en bra dag!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0