SOMMAR!!

Jag har tillbringat tid ute i trädgården under förmiddagen, å så här såg det ut:

image54
Fontänen är igång för säsongen, den skänker lugn å ro när jag sitter där å mår så gott!

image55
Då jag bor som jag gör, så är det bara att bära ut den gungande stolen å en pall, luta sig tillbaka å bara vara! Gôtt värre! :)

image56
På sommaren är det helt underbart att grilla å kalasa här!

Det kom några gråsparvar på besök. Lite suddiga bilder, men titta noga så syns de. :)

image57
Två bollar som spanar ner i vattnet. :)

image58
Det droppar lite ner från fiskens mun, å där brukar småfåglar bada i pölen som blir. Syns de?
Fontänen heter förresten Laxfångsten, om det är av intresse. :)

image59
Jag mitt i sol liksom! :) Helt sjukt va skönt det är ute!!

Nu har jag delat med mig av min förmiddag, ätit lite lunch å ska nu göra mig i ordningen för en promenad i solskenet! I kväll blir det uteservering med mat å dryck. Ska bli kul å glo på allt folk som är i rörelse nu när sommaren är här! :) Läste på aftonbladet.se att Sydeuropa håller på att regna bort medans Sverige har värmebölja. Inte ofta jag säger så här när det kommer till sommar å väder, men nu är det allt bra skönt att bo i Sverige!
Hoppas fler än jag har en störtskön lördag!


 

 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0