Promenad i den heta solen...

Jisses va varmt det blev! Funderade hårt på att hoppa i älven när jag gick längs med den förut. Det glittrade så fint å såg så inbjudande ut. Men men... Jag höll fötterna på marken denna gång!

Kl 15 var det MC-stuntshow vid Handelsboden på Gjuterigatan, så jag planerade min promenad så att jag skulle komma dit då. Det var gamla Radio City - prataren Kerry Jörmar som stod för snacket vid trixen. Killen på hojen heter Niklas Ek å han var imponerande att se på kan jag lov! Himla kul å se!
Lite bilder kanske...

image60
Kerry växlar några ord med Niklas innan det är dags att gasa på.

image61
Det var mesta dels åkning på ett däck som gällde...

image62
image63
image65
Ibland kom han så snabbt att fingret på mobilen inte hann med... Läskigt å åka snabbt så där!

image66
image67
image68
image69
image70
image71
No hands i svängarna!

image72
image73
image74
Avslappnat å coolt liksom...

image75
Men vad är en uppvisning om inte publiken engageras?? Självklart ska publiken få chansen att få åka med! En tjej vid namnet Diana var en tuff brud som ställde upp! :)


Många bilder blev det. Använde även video-läget på mobilen, men har inte kollat om det är något att försöka lägga upp här än... Men kanske kanske... :)


Nu blir det dusch å sedan kladda på masken, som antagligen komma rinna av när solen gjort sitt... Hur som helst vankas det mat å dryck på någon uteservering på Kungsgatan. Det finns ju ett par stycken på rad, att välja mellan här i stan!

Ha en härlig lördagkväll people!

 
 









Kommentarer
Postat av: Madde

Vilka härliga sommardagar ni verkar ha haft hemma.. Pratade med din syster förut o hon sa att de va riktigt varmt.. De har faktiskt vart himla skönt här me de senaste dagarna.. Hoppas kvällen är bra ute på Kungsgatan!! Själv e jag fortfarande bakis o sängen väntar haha Puss

2008-05-31 @ 21:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0