Play-date med Santos :)

I morse, strax efter 10, kom han hem till mig - ögonstenen Santos!
Det har varit promenad och skoj mest hela dagen. Kan ju inte göra annat när han är på besök. Speciellt inte när det var ett tag sedan sist. :)
Promenaden vi tog i morse blev dagens långa, vi höll oss ute i regn å vind i nästan 2.5 timme. Självklart var det inte bara att gå rakt fram som gällde, på Örsholmen gjorde vi oss lösa å fria å sprang med vinden! Ett par ordentliga ryck i det blöta gräset å vi var redo att påbörja promenaden hem.
Väl hemma behövde jag en värmande dusch och när jag gjort mitt inne i duschkabinen, öppnar jag dörren å får se detta...


image29

Där ligger Santos å drar timmerstockar liksom... Ursäkta om jag stör, men jag skulle vilja kliva ur duschen!
Men icke! Ville jag ut, då fick jag minsann vara så god å kliva över honom.


image30

Min toa är ju inte stor, men jag har lärt mig att Finns hjärterum, ja då finns oxå stjärterum!
Santos lever nog mer efter uttrycket Finns en vilja, finns en väg...
Hur som helst, så var det dags för lite mat i magen efter promenad å dusch. Nudlar till mig å fil med knäckebröd till hunden. Vi blev både väldigt pömsiga efter det så vi tog oss en vilostund i soffan.


image31

Det var så mysigt att sova :) Som att ha ett stort gossedjur bredvid sig, som när man var liten. :)

Självklart kan man ju inte ha fönstret lite öppet och höra hur folk passerar utanför fönstret, utan att vara där å kontrollera vad som pågår. Så lite spaningsarbete har hunnits med idag oxå...


image32

Det var vår dag i bilder. Det har varit en härlig söndag!
Nu är matte på bio med sitt jobb, så hon kommer väl om ca 1.5 timme å hämtar sin sötis... Det kommer bli så tomt i mitt lilla hem!


Jag avslutar med en av mina favorit-låtar just nu: Sonny J - Handsfree (If you hold my hand)
Såg videon på MTV, å den fastnade på en gång! Tyvärr är YouTube det enda stället jag kan finna den på för tillfället, men det får ju duga. Det är bättre än inget!

Enjoy!








 


Extra kramar till Emelie som hjälpte mig att fixa videon på bloggen! ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0