Livet är en fest!

Å alla är vi bjudna! :)

Jag säger som Pink sjunger:

...God is a Dj/Life is a dancefloor/Love is the rhythm/You are the music...
...GET YOUR ASS ON THE DANCEFLOOR NOW...
 
 

I går var det dags för lite Guitar Hero och kalas hemma hos syster. Även min KF-kompis Jossan, var med på förfesten. Herrn i hushållet stannade betydligt längre hos oss än vad som var tänkt från början. Kompisarna på Herrhagen fick snällt vänta på hans sällskap helt enkelt. Men det går ju inte att klandra honom, vi är ju helt gudomliga att kalasa med liksom!!
Vi började kvällen redan vi 18-tiden och strax innan tolv ansåg vi att det var dags att dra ut bland folkmassorna! Jag å syster valde Månen, medan Jossan vandrade iväg till Harry's. Vilket misstag flickan gjorde!!! Dj'n som Gud skapade å gjorde perfekt var nämligen på Månen!! We like!!

image16
Bilden är kornig, men spela roll - minnet lever klart å ljuvligt hos mig! :)

När vi stod i kön för att komma in på Månen var vi lite avdankade och överens om att det inte skulle vara en tragedi om kvällen blev kortlivad. Men så fort vi hörde och såg att pussgurkan stod på scenen å rockade loss, ja då försvann segheten och partyt tog ny fart!
Ni som inte var där - STACKARS ER!!!


Även förra lördagen var det party-tema faktiskt. Då var det kubb-turnering, grillning och skojsamheter hemma hos Göran på Färjestad. Bara folk från fabriken som hade en väldigt rolig kväll!

image17
Marie & Göran var ett av lagen som tog sig långt i turneringen. :)


Nja, vad har hänt annars då här i solskenets stad?
Inte så där överdrivet mycket faktiskt. Lite grillning, långa promenader både runtom i staden och ute på Skutberget, en massa jobb (kan inte med ord beskriva å övertyga, hur mycket smörgåstårtor som folk faktiskt äter!!) åsså en massa sms å trevliga samtal så klart! :)

image18
Måste ju ha med pojken som får hjärtat mitt att smälta lite, piece by piece...

image19
Santos följde med syster å mig till Skutberget å knallade milen. Men hur ska man kunna passera en grop utan att själv vara där å gräva lite??



Näe, nu ska jag borsta mina tänder å sedan placera mig ute i trädgården. Ställa ut min underbart sköna stol, en fotpall för att göra det ännu bekvämare och sedan njuta. Blunda i solskenet å bara vara, lyssna på fontänens porlande och säkerligen vandra in i drömlandet en sväng!
Hoppas fler har det lika gött som jag idag!
 
 








Kommentarer
Postat av: Madde

Vad jag längtar efter att få vara med er på lördagarna igen!! Sakanr er som tusingen här uppe i de kalla grå.. buhubuhu.. Hur söt är inte santos egentligen, självklart måste man få gräva lite själv.. de e ju som att gå förbi gratis sprit o inte få dricka annars hihihi Härligt med sol!! De har vi faktiskt haft här uppe me, men svinkallt!! Puss Puss

2008-05-13 @ 19:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0