Vilken jäkla måndag!!

Min måndag började klockan 04.00 när alarmet på mobilen började föra väsen å min sömn blev störd... Arbetsdagen började kl 05.00 och var inte över förrän kl 16.30!! 1 timme å 45 minuter mer än vad schemat säger juh! Fy fan!!
Jag vaknade med ett typiskt måndags-humör å det blev inte bättre när timmarna blev allt fler på fabriken. Blä!
Efter jobbet blev det en sväng till Bergvik för att handla lite. Allt är dyrt å en massa galet folk som kör sina kundvagnar som mähän...

Nog med gnäll! Helgen bjöd ju på kalas å så här funny hade vi i kön:

Tyvärr var det inte lika skoj när vi väl tagit oss in, har nog blivit lite bortskämd av Mr Dj. Å den där modeshowen de drog igång vid halv ett gjorde inte saken bättre... Men som tur var stod vi uppskrivna på gästlistan å knallade in gratis! :) Tack Bengan!

I går fick det bli en promenad i solskenet, vilket var jätteskönt!

Månen by day :)


En sväng vid Örsholmen, utmed Klarälven. Massa glitter i vattnet :)

Igår kväll var jag, Jeanette å Emelie till KebabHouse för att få lite mat i magen på eftermiddagen. Efter det blev det glass i stundtals solsken vid Timmy's. Fasen va mätt man blev!

Känns lite som ett kort på turista i Solstaden!! ;)


Innan det var dags att placera sig i sängen å dra ett par timmerstockar, knallade jag till föräldrarna för att hämta bilen. Eftersom de är till Helsingfors tills i morgon, så är det ju synd att låta bilen stå ensam i ett garage... ;)
När jag kom in på gården, där jag lekt som liten, fick jag mig en chock. Det såg så himla öde ut, de har klippt ner de flesta av buskarna...

Gud så tragiskt!!!


The car! :)


Klockan har passerat 21 å det är dags att hoppa i säng. Det har varit en lång å hård dag idag, så jag måste sova ordentligt i natt så att jag är pigg å go till i morgon. För då ska det bli bilbingo, fast på cykel! :) Vi är några från jobbet som ska trampa till I2 å hoppas att vi har lite tur med spelandet!
Jag å Anna ska träffas tidigare för att försöka ta plats på bryggan tills de andra kommer å gör oss sällskap! :) Hoppas att det inte blir regn imorgon å att jag vinner några slantar!

 


NATTI NATTI!! 









Kommentarer
Postat av: Madde

Självklart vore kalas snart underbart.. jag o nettan har i alla fall bokat in den 19 juli!! Då ska jenny firas.. =)Jobbigt att börja så tidigt på morgonen, helt stört!! Hoppas bilbingon på cykel går bra!! Puss Ouss

2008-07-01 @ 20:02:57
URL: http://maddebjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0