Snart långledig!!

 
 

Ska snart göra sista arbetspasset innan det är dags för långledigt - Gud va gôtt dä ska bli!!!
Men jag ska väl in ropa hej innan jag kommit över bron kanske... Det är mååånga smörgåstårtor som ska göras under dagen innan klockan nått 16. Jag hoppas på att mitt party-mode ska kicka in å klockan bara springer till hemgång! :)


I förrgår tog jag mig en kvällspromenad å knäppte några få bilder av det solsken som spreds över Klarälven. SÅ här så det ut:


Sunshine in the älv...


Klarälven - bred å ström vid Sundstabron.


Gamla stenbron i all sin prakt!


I dag efter jobbet är det packning som gäller för min del. Har tagit ledigt torsdag och måndag, för att få mig lite långledigt, I morgon kl 6.04 går tåget till Stockholm å jag har skaffat mig en biljett! Tyresö - Here I come!!!! Det ska bli så skönt att komma hemifrån å träffa moster å ena kusinen lite. :)

Nu börjar det bli dags för mig att snart trampa till jobbet. Ha en underbar dag i solskenet allihopa!

 
 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0