Sex and the City



Nu har den kommit - min lilla skolåda! :)
Viljan att köpa den har funnits lääänge, men nu var den nedsatt på cdon.com å då slog jag till! Välkommen hem till mig!

I går kväll var det dags för SATC - the movie.

Det var familjens kvinnor i tre generationer åsså Emelie, som knallade iväg för att spana på filmen. Den var väldigt bra! Var lite rädd att den skulle bli för långdragen med sina 2 timmar å 25 minuter, men tiden passerade snabbt å det var en blandning av tårfyllda ögon å härliga skratt! Väl värt ett besök om man är sugen på en riktig girl-movie! :)

Jag var inne på Månens hemsida nyss å spanade på vimmelbilderna från i lördags. Hittade Jossan med sin girls, de såg riktigt städa ut där de satt uppradade på soffan! : ) Jag fann även Emelie i vimlet, med en pojk vid sin sida. ;)
I gästboken fann jag att fler fallit för Herr Underbara Dj...

 Var på BMB nu i lördags (21 juni) och blev "förälskad" i DJ:n på stora dansgolvet. Skitbra! Nu vill jag veta när han spelar nästa gång! Finns det något ställe på er hemsida där man kan se vilka DJ:s som spelar? 
 
Hej.

Han heter Tim Henri.. och kommer då och då till oss. Han spelar igen till hösten. Under somamren hittar ni honom på Cafe Opera . The Lab . Eken Bar och flera andra ställen i STHLM.

Längtar redan till hösten!!    


Något som ligger lite närmare verkligheten är HELGEN! I morgon kommer det bli en lång å hård dag på jobbet, men sedan jäklar! Då är det ledigt igen!   
Men för att orka med morgondagen, krävs ju några timmars sömn. Klockan ringer kl 4.00 så det är väl snart dags att avsluta torsdagen.



Ha dä gôtt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0