Party!

Lördagen kom till slut å nu även dess kväll. Mitt konsumtionslager  för kvällen består av:

                  
Xide Raspberry Blossom & Absolut Raspberri

Är inne i en hallonperiod å det är ju så gott!! Absoluten blandas med lite juice, hallonsoda å hålls kyld med frysta hallon. Men gud va gôtt! :)



Tidigare idag var jag till pappa å fixad med cykeln. Den gnäller å klagar när jag bromsar... Men hallå, skärpning i ledet! Förra veckan höll jag på att skrämma slag på en tjej som gick framför mig, när jag fick bromsa till lite snabbt för att inte krocka med bilen som kom i 180 knyck, i slutet av Gjuteribacken. Inte bra...
Men nu är handbromsen fixad å fungerar som den ska utan gnäll å fotbromsen får helt enkelt skärpa till sig, för det verkar vara något cykeln håller inombords.


Förutom gnället, så är det en jättetrevlig cykel att trampa på! ;)


I morse vaknade jag 7.15 å hade då sovit i cirka 4 timmar. Men när jag kollade mot fönstret såg jag att det verkade vara solsken ute. Så i stället för att vända mig om å somna om, drog jag på mig promenad-kläderna å tog mig en tur på 1.5 timme. Jätteskönt!

Inte ens änderna hade vaknat till liv än. Förutom han som hade vaktposten då så klart. Han kom illa kvickt å checka läget när jag stannade för att ta kort på de sovande. I come in peace!!


Ha en härlig lördagskväll å Heja Holland ikväll!
  



För partystämningens skull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0