Midsommar med beslutsångest

Efter regn kommer solsken sägs det. Å det är precis vad händer här idag!

Hade somnat till i soffan å vaknade av att det var spön som stod i backen! Livets källa bara vräktes ner från himlen...

...trist värre.
Men några minuter senare såg det ut så här:

MEN HALLÅ!! Det är tråkigt med regn på midsommar, men försök att ta ett beslut å håll till det!
Det är dagar som dessa som jag funderar på om det är EN vädergud som är schizofren, där personligheterna slåss om vilket väder det ska vara. Eller om det är flera gudar som inte kan komma överens helt enkelt...
Kan ju tillägga, att under tiden som jag gjort detta inlägg, så  har solen hunnit å försvinna igen. Det ska bli spännande att se hur vädret kommer att vara vid 15-tiden, då jag ska trampa iväg till föräldrarna på Kroppkärr. Men jag kan fortfarande se liiite blå himmel här utanför. Jag intar en positiv inställningar å utgår från att det blir en bra dag av detta med!
 






En underbar midsommar önskar jag er alla som passerar förbi här på sidan! 



 
                                                           
 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0