Livet i perioder

Konstigt det där att saker å ting händer i perioder här i livet. Är just nu inne i en period av kalasande! Inte det värsta som kan hända precis. ;)
I kväll blir det party med Emelie, min kära syster å hennes kompisar Emilia å Jenny + 2 kompisar. Bara partypinglor hemma hos mig ikväll!   


I tisdags när jag satt i roddmaskinen på Syrefabriken, knäppte det till i handleden å på torsdag å fredag fick jag se ut så här på jobbet:

Liniment hela dagen å elastisk tygstrumpa över för att få lite tryck på det å att slippa få liniment på mitt värmande understället... Å som jag skrev i tidigare inlägg så var gårdagens (å även torsdagens) arbetspass både lååångt å hårt! Armen kändes som ett ting som bara hängde efter mig på kvällen liksom. Men va roligt!!
Kan ni fatta va mycket smörgåstårtor som faktiskt äts!?!? Trots att jag jobbat med det länge nu, så blir jag fortfarande bara som en stor fågelholk i ansiktet när jag ser vad som ska göras under dagen. Å det ökar i mängd hela tiden!! Helt sjukt!

I morse fick det bli en morgonpromenad, jag vaknade ju så tidigt å orkade inte ligga kvar i sängen å tvinna täcket... Hur skönt som helst att komma ut å röra på sig. Det var väldigt lugnt å stilla ute, vilket skulle kunna bero på att jag gick hemifrån någon minut över 8... Å eftersom benen till slut gick av sig själv i takt med vad mp3'n spelade, så kom jag inte hem igen förrän vid 9.45. Strax över milen stod stegräknaren på - gôtt dä!


Ha en fortsatt skön lördag!


PARTY!! :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Nämen har du en blogg?!!! Ja ikväll blire fest ha ja hört hahaahhaa

2008-06-28 @ 16:29:40
URL: http://jennylindqvist.blogg.se/
Postat av: Madde

Vad roligt!! Hade jag inte velat missa om jag vetat om de.. men inte lätt för er att veta att jag var hemma.. sugna på repris på lördag kanske?? Kramar i massor!!

2008-06-29 @ 16:34:18
URL: http://maddebjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0