I'm back in town!

Ja då var jag hemma igen!
Eftersom solen följde med mig hem, så känns det helt ok. Men jag har verkligen haft det helt underbart dessa dagar som jag tillbringat i Tyresö med moster å kusin! Så tack för det!!
När jag satt på perrongen å väntade på att mitt tåg som skulle ta mig hem skulle rulla in på spåret, satt jag i godan ro med min mp3 å Sudoku-tidning, vände mig om å fick syn på detta:

Snacka om att utnyttja solskenet! Det såg i alla fall skönt ut å det fick mig att le för stunden! :)

I går kväll var det dags att grilla igen med moster å kusin. Det må ha varit söndag, men eftersom det är solsken å gôtt ute (plus att jag varit ledig idag oxå) så fick det allt bli en drink medans grillen blev redo för hamburgarna.

Martini Rosso on the rocks

Moster köpte Martini Rosso på Ålandsbåten å jag fick mig en flaska jag med! Tackarrrr :)
När jag satt där på uteplatsen med min drink å bara slappa, så fick jag den briljanta idén att dela med mig av hur jäkla tuff jag är!

Fram med HD'n, så sticker vi!   




Nu på kvällen har jag varit till Örsholmen med sôstra mi å hunn hennes. Det var bad-tajm för Santos!

Hade inte allt självförtroen med sig i början. Men efter en stund var det full fart framåt som gällde, både i vattnet å sen uppe på land!


Är du redo att hämta tennisbollen när jag slängt ner den i vattnet?? - Japp!!

Ner till vattnet...

Hämta bollen å simma iland!

Sååå gôtt å bli ompysslad! :)


Näe nu blir det snart sängen. Börjar på att bli lite trött i ögonen faktiskt!
Ska jobba eftermiddags-skift tisdag-torsdag, 10.45 - 19.30, så jag förväntar mig att kunna ta mig morgonpromenader innan jobbet dessa dagar! :)
I morgon KANSKE det blir fotboll även på min tv! Beror helt på humöret, men jag borde i alla fall ge svenskarna ett försök att trollbinda mig under EM... Heja heja!

Ha dä gôtt allihopa!








Kommentarer
Postat av: Madde

Skönt att du tog med dig solen hem.. själv tog jag med blåsten och kylan.. Alla får vi ju dela med oss av något!! Vad mysigt ni verkade ha de på er promenix.. Längtar såå efter o få träffa dig, nettan o storbadaren!! Kram Kram

2008-06-10 @ 10:39:53
URL: http://maddebjork.blogg.se/
Postat av: moster

Tack själv för trevligt sällskap i sommarstockholm,moster o en kusin som även har varsitt namn /kram carina o victor

2008-06-10 @ 17:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0