Hänt i veckan

I måndags fick vi med oss en kasse hem från jobbet. Som ett tack för en hårt arbetat vecka när alla hade skolavslutningar å studenter, fick vi 5 stycken kryddade karré å en grillfalu...



Nykroppa-huset som står utanför fabriken. Lite sunshine var det å det blev till och med lite varmt på rasten. :)

Kolla va fina vita byxor jag har på jobbet! Å snacka om sexiga pumps på fossingarna... Shit alltså! ;)


Tisdagen var kanske inte Santos favoritdag. Det var "knipps-knipps" som gällde för hans del... Vid sådana ingrepp krävs en vacker tratt! Näe, stackars... hihihi...

I går var det dags för lite kalas på Koriander med jobbet. Sista dagen innan semestern närmade sig å då ska det ju skålas å ha roligt innan! God mat å gott sällskap! :)

Knasiga Jossan med sina knasiga brillor, de hade gått sönder nyligen å blev pirat-ögon... hihihi

Min mat: Kycklingrulle med chevre å bacon, basilikaskum och rissotto.
Lite grått å trist utseende, men himmel va gott det var!!

Ena halvan av sällskapet, vi var 14 stycken som kom iväg. Skoj!
Ser ni något annorlunda med mamma? : ) Himla ovant att se henne så, men det var väldigt fint!



Snacka om en bild som lockar fram sommarkänslor, passande nog med midsommar imorgon å allt!
Ööh, typ inte alls!!
Just nu regnar det ute å kallt är det i luften! Ge mig sommarvärme med solsken, God damn it!!  



Vädret till trots, så är det ju midsommarafton i morgon! Den ska jag börja med att köra ett par maskiner i tvättstugan. Nä men va skoj jag ska ha!!   
Eftermiddagen kommer jag att spendera i kolonistugan med mamma å pappa. Jeanette ska till skogen med Santos å hälsa på hos deras kompisar. Nice!

På lördag blir det PARTY!! Ja men gud va kul det ska bli! :)
Det har jag redan bestämt. Vilket kanske inte alltid är så bra när det kommer till partaj... Höga förväntningar brukar ju resultera i att det blir pannkaka av alltihop! Men NEJ! Det blir skoj iaf!!


                                                                 
 


TREVLIG MIDSOMMAR!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0