3 dagar till helg...

... å 6 månader till julafton!    

Nu när måndagen är avklarad, den tunga dagen, så är det i stort sett full fart mot helgen som gäller! :) Å med tanke på hur snabbt dagarna passerar, så är det ju snabbt gjort!
I morgon är det ju bio som gäller efter jobbet. På torsdag jobbar jag till kl 16 å då går ju slutklämmen på dagen snabbt till bedtime. Å efter det är det ju fredag igen å dags för helgen!   

En annan sak sätter ett leende på mina läppar är ju att bankkontot blir lite fetare denna vecka! Men gud va gött då!
Finns en sak till som orsakar glädje, men det behåller jag nog för mig själv en stund till.   



I går kom syster å token Santos på snabb-besök.

Men lille vännen då...
Snart är han av med kragen å kan leva fritt igen! :)



Ha en trevlig resa mot helgen allihopa!




Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha sååå söt i tratten!

2008-06-24 @ 23:22:31
Postat av: Jenny

Stackaren. Inte lilla tratten ju!

2008-06-28 @ 16:31:10
URL: http://jennylindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0