Nyklippt!

Ja då har jag gjort det då. Jag satte mig i stolen, hos en frisör jag aldrig träffat tidigare å sa: Jag litar på dig, bara jag inte går härifrån snaggad!
Hon lovade att jag inte skulle bli snaggad, för hon blev kär i mitt lockiga hår. :)
Jag är glad att jag gav henne fria händer, för jag blev så himla nöjd! :) Uppklippt framtill å betydligt kortare än annars. Hon plattade ut det å jag satt sedan hela kvällen på Arenas uteservering å klappade ömt mitt lena hår. hihihi
Ska bli kul å se hur det blir i morgon när jag duschat efter jobbet. Kanske lite afrikanskt krull? Kort hår å väldigt lockigt när det blir blött eller fuktigt... Spännande! :)

Lite bilder kanske? Nu när det är rakt å utdraget...



 

Himmel va mycket bilder det blev på bara mig... Jaja det får väl gå, för denna gång. Ett kort brukar ju räcka annars,,, ;)

Jag har som sagt varit å ätit på Arena idag, med några från jobbet. Blev en Bacon Cheese Burgare. Mycket gott!
Men jag var även där igår å deras underbart goa å stora räksmörgås, med en kompis från högstadiet som jag träffar lite då å då. Hon bor nämligen i Stockholm sedan 9 år tillbaka. Men igår berätta hon att hon lite försiktigt spanar efter jobb här i Solstaden! Ja men, Välkommen tillbaka!   

När jag kom hem igår möttes jag av ett litet cat-fight på gräsmattan. Grannens katt hade fått ovälkommet besök! Pälsarna var fluffiga å det snackades mellan fräsningarna... Attack! Eller inte! Ingen av dem var modig nog att slå första tassen, men onda blickar utbyttes!


Katten högst upp bor i huset å vill inte ha besök!


Inga tassar användes, men blicken användes desto flitigare...

Men besökar'n verkade inte ta det hela på så blodigt allvar...


Nä, nu ska jag äta några av de hallon som jag fått av föräldrarna idag. Deras buskar vid kolonistugan är tydligen fulla, så det är klart att jag får några! Tack så mycket! De är sjukt goda!!! Mums! :)


Ha dä gött allihopa!


 
 








Kommentarer
Postat av: Jenny

2008-07-17 @ 21:41:39
URL: http://j
Postat av: Jenny

Oj de förra va jag som skrev haha... skulle bara säga gud va fin du blev i håret!!

2008-07-17 @ 21:42:28
URL: http://jennylindqvist.blogg.se/
Postat av: Emelie

Åhhhh :D Vad bra håret blev! Första gången jag ser dig i plattat, riktigt fint ju!

2008-07-20 @ 22:11:21
URL: http://emelieahgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0