Livet leker nästan jämt...

... Dock inte just nu!
Känns inte som om jag gör annat än vaknar, trampar till jobbet, kommer hem å duschar, äter å sedan placerar mig i soffan för att senare flytta över till sängen å somna för natten. Allt för att göra om samma sak dagen efter igen! Arbetsdagar som börjar kl 5 på morgonen å slutar vid 16.30 eller senare, har de senaste veckorna blivit standard!
 VEM FAN ÄR DET SOM ÄTER ALLA SMÖRGÅSTÅRTORNA????

Något att sätta fokus på å se fram emot: partaj nästa lördag! Då ska Dj Ella underhålla oss på Månen, får se om tjejer oxå kan. Dj Tim Henri sitter ju högt uppe på sin pedestal just nu... ;)

Jag har en grej till Jennie denna gång:


Om du läser detta vännen så njut av tonerna å gunga med, med ett leende på läpparna!   
hihihi

En låt som funnit sin väg till mig å faktiskt fått mig att tänka på annat när jag går runt med min mp3 på jobbet, är faktiskt lillasyster Simpson's låt Outta my head. Fatt dä rå! Men så är det, trots hennes tvivelaktiga kompetens som sångerska, så kan mycket fixas å trixas i en studio... Har i och för sig några andra få låtar med henne som inte suger. Hennes hesa å skeva röst passar helt enkelt in i låtarna!




Ha dä gôtt allihopa! Å glöm för guds skull inte bort:
SNART KOMMER HELGEN!! :)


Så här gött ska vi må då! :) hihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0