Svensk blir norsk...

Ja då var dagen D här, om två timmar rullar bussen mot Oslo.
Känns väldigt konstigt, för jag är väl medveten om att jag ska resa (om inte annat så genom att känna på min fulla resväska...) men det har inte riktigt skjunkit in att jag ska stanna i Norge ett par veckor i stöten! Det kommer kanske i morgon eller så, när utbildningen drar igång.

I går var det party! party! med Emelie och eftersom jag lyckades få oss på Månens gästlista kunde vi möta upp kära syster och hennes arbetskamrater. Det var en väldigt rolig kväll och natt! Jag vill inte lämna!!!!! :(
Men det blir ju fler gånger och jag ska ju inte till andra sidan av jordklotet... Det ordnar sig nog!

Nu på morgonen har jag knallat omkring i min lilla lägenhet och plockat bort och plockat ihop alla prylar som ska med. Har nu till och med tid att i lugn och ro sitta med min gröt och slappa. :) Danni kommer 11.50 och skjutsar ner mig till busstationen. Jag säger då det; jag må ha få nära vänner, men de jag har är guld värda!

So long allihopa!

Kommentarer
Postat av: Madde

Ha de så jättebra i Norge!! Det kommer gå susen tror jag, får du veta hur de känns att åka långt bort från allt o alla o då kan du ju tänka dig att jag är tre gånger så långt bort som du!! buhubuhu Puss Puss

2008-02-11 @ 16:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0